Revista Estudios de Lingüística Aplicada

ESP | ENG | DEU | FRA
   


  • About
    • Focus & scope
    • Types of submissions
    • Structure of ELA
  • Content
  • Policies
    • Peer-review process
    • Guidelines for reviewers
    • Ethical Principles
    • Open Access Policy
    • Privacy Statement
  • Submissions
    • Online Submissions
    • Preparing your submission
    • Privacy Statement
  • ##navigation.calling##
  • Acquiring ELA
  • Indexing
  • Contact
Home > Archives > Year 19, No. 34 (December 2001)
Journal Content
Browse
  • By Issue
  • By Author
Font Size

Year 19, No. 34 (December 2001)

DOI: https://doi.org/10.22201/enallt.01852647p.2001.34

Table of Contents

Presentación
Natalia Ignatieva Solianik
PDF (Español)
7-9

Articles

Competing forces in language maintenance and language shift: Markets, hierarchies and networks in Singapore
Li Wei
PDF
13-28
Different strokes: Variations on a theme
Maya Khemlani David, Pratheepa Mohandhas
PDF
29-36
La inmersión en dos idiomas y los fondos de conocimiento lingüístico
Patrick H. Smith
PDF (Español)
37-50
Exploración de las creencias maternas en torno al proceso de adquisición del lenguaje
Cecilia Rojas Nieto, Rosa Ma. Ortiz, Elva Alvarez, Teresita Cabanillas, Emma Cano
PDF (Español)
51-79
Las preposiciones a, en, de y los estudiantes japoneses al estudiar español: Gramática contrastiva
Tokiyo Tanaka Nishiwaki, Erika Ehnis Duhne
PDF (Español)
80-114
Planeación y seguimiento de un proyecto de investigación sobre el impacto de los estudios sobre interacción en el salón de clase
Leonardo Herrera González
PDF (Español)
115-128
Terminología y representación de los conocimientos: Análisis y generación automáticos de los términos derivativos y compuestos de la terminología española de la informática
Albert Álvarez González
PDF (Español)
129-144

Reports

Conclusiones de dos simposios sobre la certificación de conocimientos de lenguas indígenas
Harold Orsmby
PDF (Español)
147-156


Sitemap | Créditos
MADE IN MEXICO. Copyright UNAM 2016
This web page can be reproduced with non-profit purposes provided that it is not modified and that the source and the web address are properly cited.
Otherwise, it requires previous written permission by the institution.
Last update: December 2018